Translate

понеделник, 3 октомври 2016 г.

Сладкиш с грис и шоколад


След като приготвих Гръцко реване , преоткрих гриса.
Преди го използвах само за грис халва или крем.
Но той се оказа много добър избор за основа на сладкиши.
Този сладкиш е точно такъв.


Много пъти съм споделяла с вас, че кулинарията е необятна, има огромен избор от ястия, десерти и подправки, че има ли човек желание, може да приготвя различни вкусотии всеки ден.


Аз имам желание и се опитвам да разнообразявам както моя така и вашия ежедневен избор на меню. 
Благодаря, на тези от вас, които се доверяват на предложенията ми и ги приготвяме заедно.


Този сладкиш се получи с много приятен вкус, а шоколадовата заливка е перфектния ми завършек. 


Ето и продуктите:
3 яйца
 1 ч.ч. захар
1 ч.ч. грис
200 мл. прясно мляко 
1 ванилия
2 с.л. брашно 
20 мл. олио 
10 гр. бакпулвер 

за заливката:
100 гр. млечен шоколад
100 гр. натурален шоколад
20 гр. малко
20-30 мл. прясно мляко

Приготвяне:


В дълбока купа се слага захарта, яйцата и млякото и се разбъркват добре.
Постепенно се добавя олиото, бакпулвера гриса и ванилията.
 Сложете брашното и отново разбъркайте сместа.
Вземете продълговата форма за терин ( 20 см. ) и я покрийте с хартия за печене.
Включете фурната на 150 градуса.
Изсипете сместа във формата и сложете във фурната.
Печете до суха клечка, изпичането отнема около 20 минути.


През това време в малка тенджерка сложете съставките за заливката, на тих котлон разтопете шоколадите.
Когато сладкиша е готов го залейте с глазурата. Оставете да се охлади и го приберете в хладилника, за да стегне шоколада.
Ако искате сладкиша да стане още по-сочен, можете да го сиропитате преди да го залеете с шоколада.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !