Translate

неделя, 30 октомври 2016 г.

Хрупкав паниран кашкавал


В къщи обичаме панираните мезенца, но ги правя по-рядко напоследък.
Понякога ги панирам и до като почистя кухнята, вече няма достатъчно за снимки.
Този път успях да оставя няколко и да ги фотографирам.
Получиха се малко по-различни и за това реших да споделя рецептата си.


Станах хрупкави и много, много вкусни.
Основната причина за това, е че използвах за панировка крекери, които детето не е хапнало.
Тези от вас, които имат малки деца в къщи знаят, че когато се купят солети, крекери и подобни, рядко се изяждат и все остават.
Аз имах около 200 грама останали крекери и солети, смлях ги в блендера и ги използвах за панировка.
Кашкавала се получи страхотен!


Ето и продуктите:

150 гр. кашкавал
200 гр. крекери и/ или солети 
2 яйца
5 с.л. прясно мляко
олио за пържене 

Приготвяне:


Нарежете кашкавала на парчета. В купа разбийте яйцата и млякото много добре.
Смелете крекерите и солетите в блендер, изсипете ги върху кухненска хартия.
Сложете олио в тигана.
Поставете парчетата кашкавал в яйчената смес.
Когато олиото се сгорещи, започнете да пържите като добре напоените кашкавалени парчета се овалват в смлените крекери и се поставят в мазнината.
Пържете от двете страни до златисто.


Получавате хрупкави панирани кашкавалени хапки.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !