Translate

понеделник, 10 октомври 2016 г.

Таханов сос



Приготвих Таханов сос, за да сервирам с него тези вкусни пълнени камби с киноа.
Камбите с киноа и соса са идеално балансирани и взаимно се допълват, за да се насладите на един неповторим вкус.
Очаквайте скоро и рецептата за камбите с киноа.


Не веднъж съм споделяла с вас, че обожавам кулинарията, особено вкусния резултата от някоя моя спонтанна идея.
Този Таханов сос е плод на една идея, който надмина очакванията ми.
Без съдържание на мазнини, освен зехтин, соса е лек и богат на вкусове.

Ето продуктите:

2 с.л. сусамов тахан
3 с.л. кисело мляко
1 скилидка чесън
магданоз
копър
черен пипер
сол
сока на 1/2 лимон 
зехтин

Приготвяне:


Вземете подходящ съд или купа.
Сложете сусамовия тахан, киселото мляко и разбъркайте добре.
Овкусете с лимоновия сок, подправките и чесъна.
Разбъркайте всичко много добре, накрая сложете струя зехтин.
Поднесете соса към някое вкусно постно или месно ястие.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !