Translate

четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Картофени крокети на фурна



В къщи станахме големи фенове на картофените крокети.
Правя вече няколко варианта и все ни харесват.
Ето, че реших да ги направя и в здравословен вариант.
Получиха се чудесни.


Поднесени с любимия ни сос, свежа салата от домати и чаша бира, тези крокети са едно добро решение за вкусна вечеря или обяд.
Разбира се, че може да ги използвате и за мезе, вие сами ще решите как да ги хапнете.
Аз ще ви представя рецептата.


Ето и продуктите:

5-6 картофа
50 гр. масло
100 мл. прясно мляко (сметана)
1 яйце
сол на вкус
черен пипер
копър
кимион
5 с.л. брашно
3 с.л. грис
галета


Рецептата за соса е ТУК.


Приготвяне:
От тези продукти получавате около 30-40 крокета.
Обелете картофите и ги сварете. Аз слагам стрък целина, девесил, магданоз. Така, до като се вари картофа, той поема от аромата на билките.
Когато картофа се свари, още топъл го намачкайте с маслото и добавете млякото.
Ще получите ароматно картофено пюре.
Оставете го да се охлади.Когато пюрето е добре охладено, сложете сол, подправки, яйцето, брашното и гриса.
Трябва да омесите картофено тесто.
Оставете го в хладилника, да за стегне за малко.
След 15- 20 минути, можете да го изкарате от хладилника.
Поръсете плота или тава с галета и оформете продълговати кръгли линии.
Нарежете ги на желаната големина.
Пуснете фурната на 180 градуса, вземете една тава и я покрийте с хартия за печене.
Подредете крокетите и ги запечете добре от двете страни.
Сервирайте по ваш вкус.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !