Translate

събота, 12 ноември 2016 г.

Домашни крутони


Най-накрая и аз приготвих домашни крутони.
Исках ги в добавка към една вкусна крем-супа и ги направих на тиган.
Получиха се много, много вкусни и със сигурност ще си правя редовно от тях.


Не се сдържах и ги направих с аромат и вкус на чесън, не крия, че съм фен на чесъна.
С него винаги е по-вкусно, нали?


Направих малко количество, защото не бях сигурна, че ще се получат вкусни, а и мислих, че няма да се справя с приготвянето им.
Зная, че сигурно за много от вас е лесна задача, да си направят крутони, но за човек, който ги прави за първи път е нормално да има съмнения в крайния резултат.


Ето и продуктите:

2 филии хляб
2-3 с.л. зехтин
2 с.л. меко масло
1 скилидка чесън
щипка копър 
1-2 ситно нарязани стръкчета магданоз

Приготвяне:


Нарежете на малки кубчета филиите хляб.
В подходящ тиган сложете зехтина, когато се затопли разпределете кубчетата хляб.
В малка купа смесете мекото масло с чесъна и подправките.
Когато крутоните се запекат от единия край ги обърнете и сложете отгоре от маслената смес.
При разтопяването на маслото ще усетите невероятния аромат, който ще се наслои  крутоните.
След не повече от 5-6 минути са готови.
Перфектни са за супа или салата.



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !