Translate

понеделник, 14 ноември 2016 г.

Пиле по нашенски


Приятели, наскоро се наложи да обядвам на заведение и в такива случай винаги избирам от менюто ястие, което има различно име и не съм чувала.
Това ястие, което днес представям пред вас, опитах в един такъв момент.
Хареса ми и съм щастлива, че познах на 100% съставките и го приготвих в къщи.


Може да ви се стори малко високомерно, но Пилето по нашенски приготвено от мен в къщи се получи по-вкусно от порцията в заведението.


Все пак се радвам, че опитах това ястие и сега имам възможност да ви предложа рецептата за него.
Пилешкото се получи много сочно и ароматно, а зеленчуците към него за моя изненада бяха супер.


Ето и продуктите:

500 гр. пилешко месо от бутче
1-2 стръка праз
2 глави лук
5-6 пресни гъби печурки
2 кисели краставици
1 червена чушка
20 мл. соев сос
кимион
черен пипер
2-3 скилидки чесън 
сол на вкус 
50-60 гр. настърган кашкавал

Приготвяне:


Първо се маринова пилешкото месо, за да е по-сочно и вкусно.
Ако имате възможност да го мариновате една нощ или 24 часа ще е най-добре, но ако не разполагате с толкова време и час ще е приемливо време.
Нарежете месото на едри парчета, сложете го в купа или кутия, залейте го със соев сос, настърган чесън, кимион, черен пипер и къри.
Омесете месото и подправките, затворете кутията или завийте купата със стреч фолио и оставете месото да си почине и поеме ароматите и вкусовете.
Нарежете гъбите на резени, лука и права също. Чушката на малки парчета.
В подходящ тиган или тенджера сложете малко олио, когато се сгорещи добавете зеленчуците и месото заедно с маринатата.
Гответе няколко минути и прехвърлете всичко в тавичка.
Сложете малко вода и покрийте тавата с фолио.


Печете в топла фурна на 180 градуса около 20 минути, махнете фолиото и поръсете с кашкавала.
Сервирайте топло с чаша червено вино.


Поръсете с накълцан магданоз преди сервиране.
Пилешкото месо и праза се допълват идеално.
Добър апетит!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !