Translate

сряда, 16 ноември 2016 г.

Пълнени тиквички със зеленчуци и киноа



Преди време, приготвях Пълнени камби с киноа, и определено ми харесаха.
За това реших да приготвя подобен вариант на ястието, но вместо камби, напълних тиквички.
Резултата беше впечатляващ.
Много вкусен.


Поднесох пълнените тиквички с предпочитания от мен Таханов сос.
Комбинацията е идеална.


Ако постите или сте на по-лек хранителен режим, не се колебайте да опитате тази вкусотия.

Ето и продуктите:

3-4 малки тиквички 
1 ч.ч. киноа 
1 малка глава лук
1 морков
3-4 с.л. грах
3- 4 с.л. царевица
олио
вода
сол на вкус
черен пипер
магданоз

Приготвяне:


В подходящ съд сложете малко мазнина.
Почистете тиквичките и ги издълбайте внимателно с малка лъжичка.
Нарежете на ситно лука, сърцевината на тиквичката и моркова. Задушете заедно всички зеленчуци. След около 5 минути, добавяте киноата и 1 ч.ч. вода. 
Когато водата се усвои от продуктите добавете още една чаша. След около 5- 10 минути, когато сместа се е сгъстила, сложете свежите билки и подправки и  спрете котлона. С получената плънка се напълват тиквичките.


Подредете в тавичка, сложете малко вода и запечете на 180 градуса около 30 минути.


Сервирайте тиквичките в комбинация с таханов сос.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !


Благодаря ви !