Translate

неделя, 27 ноември 2016 г.

Бърз кокосов десерт


Този десерт наистина се приготвя много бързо и се получава супер вкусен.
Прилича на Баунти  но е много по-мек и се хапва с вилица.


Наскоро правих една невероятна торта с кокос и ми остана малко от плънката и заливката, и ето готов десерт.
Реших да го опиша под друга рецепта, защото на вас, може да ви хареса само този вариант и да си приготвите него.


Ето и продуктите:
150 мл. течна сметана 30%
2 с.л. масло
100 гр. коксови стърготини 
ванилия 
50 гр. захар 

за заливката:
100 гр. млечен шоколад
50 гр. натурален шоколад
20 мл. мляко ( сметана)
1 с.л. масло 

Приготвяне:


Сложете сметаната, захарта  и маслото в подходяща тенджера, когато започне да завира сложете кокосовите стърготини и ванилията. Разбъркайте добре.
Покрийте кутия или форма за терин със стреч фолио. Сложете охладената кокосова основа и я разпределете добре на дъното. 
На водна баня или в малка тенджерка разтопете шоколадите с млякото и маслото.
Оставете да се охладят за малко и залейте кокосовата основа. Сложете в хладилника или фризера да стегне и нарежете.


Това е един от любимите ми десерти!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !