Translate

четвъртък, 3 ноември 2016 г.

Чеснова разядка



В този период на годината, когато навън е влажно, студено и мъгливо имаме нужда от изпитани методи за борба с вирусите. 
Чесънът е доказано полезен през есенно-зимния сезон, като силен помощник в тази битка.
Аз не крия, че съм му фен и много често вечер го използвам като аромат в някое ястие или салата.


Ето, че реших да го представя под една много по-приятна и вкусна разядка, която определено се одобри и се предлага почти всяка вечер на масата ни.


Напоследък е модерно да не се яде чесън, заради аромата му, но като любител кулинар аз го използвам в много ястия. Определено лично на мен ми е по-вкусно с него.


Ето и продуктите:

5 скилидки чесън
20-30 гр. сирене
3 с.л. кисело мляко
1 сварено яйце
2 с.л. настърган кашкавал
магданоз
копър
къри
черен пипер
1 малка люта чушка

Приготвяне:


Вземете подходяща купа в която настържете сиренето, чесъна и свареното яйце.
Нарежете на ситно чушката и пресните подправки.
Добавете и сухите подправки, накрая сложете млякото и кашкавала и разбъркайте.
Може да добавите по ваш избор и друг продукт или подправка.
Получава се леко пикантно и е перфектна разядка поднесена с чаша домашно вино!


Получи се разядка само за целители на чесъна!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !