Translate

четвъртък, 22 декември 2016 г.

Домашен "Бейлис"


Мисля, че това е първата ми рецепта за ликьор или напитка съдържаща алкохол в блога ми.
Радвам се, че стартирам рубриката точно с това любимо дамско питие.
Съвсем ненадейно реших да проверя има ли рецепти за домашен Бейлис, намерих из мрежата и съчетах няколко в една, която е и по моя вкус.


Честно казано не вярвах, че ще се получи толкова добре. Специално за тази рецепта търсих кондензирано мляко и важното, е че открих и успях.
Останалите продукти ми се намираха в хладилника и из кухненските шкафове.
На шега се получи перфектното питие!


Ето и продуктите:

200 мл. ирландско уиски 
400 мл. кондензирано мляко
200 мл. течна сметана
2 с.л. течен шоколад
1 с.л. какао
2 ванилии
1 опаковка 3 в 1 

Приготвяне:


Приготвянето е меко казано елементарно.
Ако имате блендер сложете в него всички съставки и ги разбийте за 3-4 минути.
Ако не разполагате с блендер използвайте миксер.
Готовия Бейлис се слага в стъклена бутилка и се съхранява във хладилника.
Като преди употреба разклатете бутилката.
Насладете се на тази невероятна напитка в добра компания и мезе.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !