Translate

понеделник, 26 декември 2016 г.

Скрито руло "Стефани"



Скрито руло "Стефани" е поредната ми щура идея, която се унищожи от домочадието за отрицателно време.
След доста опита да отговоря на въпроса: "Какво да сготвя с кайма?"
Реших, че ще е нещо класическо.
Захванах се с приготвянето и ми хрумна щурата идея да "скрия" рулото с картоф.


Импровизацията се получи доста вкусна и беше оценена подобаващо.

Ето и продуктите:
500- 600 гр. кайма
1 яйце
1 филия хляб
сол
1/2 глава лук
черен пипер
кимион
2 сварени яйца
кисели краставици
кашкавал
печена чушка
2 бр. картофа 

Приготвяне:


Каймата се омесва като за кюфтета. Смесвате каймата, ситно накълцания лук, намокрения с вода хляб, подправките и яйцето в една купа. Оставете в хладилника за да стегне.
Вземете стреч фолио покрийте част от плота с него. Сложете каймата и я разстелете равномерно. Подредете в края яйцето, чушката, краставичките и кашкавала.
Навийте на руло.
Поставете го внимателно в тава.
Обелете картофа и с помощта на белачката нарежете тънки ленти картоф ( като за чипс).
Разположете картофа внимателно върху рулото.
Печете на 200 градуса около 30- 40 минути.


Получава се истинска вкусотия.
Оставете рулото да се охлади и сервирайте.



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !