Translate

петък, 9 декември 2016 г.

Баница с пилешко


В стремежа си да приготвя поредното разнообразно ястие, започнах да го правя, този път с помощницата ми, сготвихме го, почти го изядохме, но име не измислихме.
Доста време се питах как да нарека тази импровизирана вкусотия, накрая реших да си е Баница с пилешко.


Не преувеличавам, като споделям с вас, че се получи невероятно вкусно.
Сигурно, защото аз и моята дъщеря го сготвихме, но определено това ястие е лесно за приготвяне и вкусно.


Преди да измисля, какво точно да сготвя с пилешките бутчета, които имах, аз ги сварих и обезкостих. Реших, че ще е нещо различно от ориз, картофи и супа.
В същото време бях сварила картофи и моркови за една руска салата и реших да сложа и по една бройка от тях. Малко от това, малко от онова и се получи, това.


Препоръчвам ви го и като ястие за гости, защото съм сигурна, че ще ги впечатлите.


Ето и продуктите:
3 сварени пилешки бутчета
1 сварен картоф
1 сварен морков
10 кисели краставици
1 малко бурканче гъби печурки
200 гр. пушено топено сирене
50 гр. кашкавал
20 мл. течна готварска сметана( мляко)
120 гр. моцарела
кимион
сол
черен пипер
къри 
1/2 пакет кори за баница ( 7- 8 кори)


Приготвяне:


Както написах продуктите са предварително сварени, така че от вас се иска да омесите останалите съставки и да сглобите баницата.


Обезкостете месото от бутчетата, може да използвате и пилешки гърди, ако не сте фенове на бутчета. Накъсайте или нарежете месото в една дълбока купа. Изсипете гъбите от консервата, нарежете половината кашкавал на кубчета, добавете топеното сирене, нарязаните кисели краставици, сварени и нарязани картоф и морков.
Разбъркайте продуктите, добавете подправки по вкус, аз сложих кимион, сол, черен пипер и къри. Може да сложите ситно нарязан магданоз или чубрица. Накрая се добавя сметаната и се разбърква.
вземете форма за печене, ако имате с махащ се ринг, използвайте нея.
Намажете я с олио и сложете две кори.


Изсипете половина плънка, сложете половината моцарела и  още две кори, нека отново излизат от тавата.


Изсипете останалата плънка, отново сложете моцарела, завийте първо с втория ред кори, а след това и с основните. Накрая се разполагат и последните кори, като ги набирате, като дантела.
Намажете с малко олио и печете в топла фурна около 20 минути, малко преди да изкарате баницата поръсете с останалия кашкавал, който е настърган на ренде.


Когато е готова я изкарайте от фурната и поръсете с магданоз.


Оставете баницата да се охлади и стегне малко, преди да я поднесете.


Пригответе я и се убедете в перфектния вкус!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !