Translate

вторник, 20 декември 2016 г.

Пълнени чушки с боб


Този път пълнените ми чушки с боб не се получиха с много добър вид, но компенсираха с ненадминат вкус.
По това време на година има три варианта за приготвяне на пълнени чушки. Първият е да използвате сушени, втория пресни и третия от фризера. 
Аз имах чушки във фризера и реших да ги напълня с боб.
При печенето пуснаха малко повече вода, но пък се хапнаха...


Няма нищо сложно в приготвянето на това типично постно ястие, подходящо за Бъдни вечер.


Ето и продуктите:
250 гр. боб
1 голяма глава лук
1 морков
целина
джоджен
сол на вкус
червен пипер
200 мл. доматен сок
10- 12 чушки

Приготвяне:


Боба се накисва от предната вечер във вода.
На другия ден се сварява.
В тиган или тенджера се задушават в малко олио лука и моркова.
Добавя се червения пипер, запържва се за около минута.
След това се слага сварения боб.
Готви се няколко минути и се изсипва доматения сок.
Овкусява се с подправки по вкус.
Аз слагам джоджен, целина малко люто и червен пипер.
Намачкайте боба с вилица. Не го правете на пюре, оставете и по-едри зърна.
Напълнете чушките с боба.
Подредете в тава, сложете една чаша вода и печете на 200 градуса до готовност.


До като се пече ястието, аромата, който се усеща възбужда апетита до краен предел.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !