Translate

понеделник, 16 януари 2017 г.

Салата с пене и айсберг


Обожавам подобни салати. Свежи, здравословни и засищащи.
Подобни салати са изцяло моя импровизация и приготвени от мен специално за моята особа.
Консумирам ги само аз.


В тази салата има пене от елда и ориз, цвекло, айсберг, моркови и семена.
Овкусени със зехтин и лимонов сок.
Идеалната лека и здравословна вечеря.


Ето и продуктите:

1 малка глава цвекло
1 морков
1 купичка сварено пене от елда и ориз
3-4 листа айсберг
ленено семе 
зехтин
сока на лимон
сол на вкус

Приготвяне:


Обелете цвеклото и моркова и ги настържете на ситно ренде.
В подходяща чиния сложете макароните, цвеклото, моркова и накъсаните листа айсберг.
Разбъркайте, овкусете със зехтин и лимонов сок.
Поръсете със семена.
Обожавам тази салата!




Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !