Translate

петък, 20 януари 2017 г.

Питки за бургери


Не съм сигурна дали до сега съм ви споделяла, че много обичам и Fast food храната.
Обичам я до толкова, че да си хапна един или два пъти в годината.
Предпочитам да я приготвя в домашни условия.
Знаете, че приготвено с любов у дома е винаги по-вкусно.


Без никакво съмнение тези домашни бургер питки, превърнали се в домашни бургери са невероятно вкусни...
До като снимах едва не изядох този бургер...
Повярвайте ми.
Последния кадър беше този: 


След това отхапах и направо изядох бургера. Не искам написаното малко по-късно да ви прозвучи като хвалене, но наистина по-вкусен бургер не съм яла от никое заведение предлагащо такава храна.


Питките се приготвям изключително лесно, до като приготвите кюфтетата или пържолите а бургерите и питките ща са готови.


За омесването на тестото отново използвах качеството на продуктите на София Мел и по-точно Брашно Класик , отново резултата беше повече от перфектен!


Ето и продуктите:

7 гр. суха мая
2 с.л. захар
1 с.л. сол
350- 400  мл. вода
50 мл. олио 
семена за поръсване
1 жълтък за намазване

Приготвяне:



Вземете една купичка, в нея сложете супена лъжица брашно, маята и захар. Сложете 200 мл. топла вода ( но не вряла). Разбъркайте сместа и оставете маята да шупне.
В дълбока купа сложете брашното, солта и захарта.


Когато маята шупне я изсипете към брашното. Разбъркайте с дървена лъжица, добавете още малко вода и олиото.


Тестото трябва да е меко и еластично.


Омесете го на ръце, като отново повтарям, че трябва да меко.


Разделете  тестото на 6 малки питки, оформете ги с намазнени ръце.


Вземете тава, покрийте я с хартия за печене, подредете питките, оставете разстояние между тях, покрийте ги внимателно с олио. Завийте добре тавата със стреч фолио и оставете питките за час или два, до като удвоят обема си.
През това време можете да приготвите съставките на бургерите. Аз изпекох пържоли на фурна с мед и соев сос, и изпържих картофи.
Вие можете да ги направите както си пожелаете.
Когато питките са втасали, се мажат с разбит жълтък и се поръсват със семена.
Пекат се на топла фурна  на 180 градуса ( на вентилатор) до като са готови, или около 20- 30 минути.


Преди да сглобите бургерите, изчакайте питките да се охладят малко.
Ние не изчакахме, защото комбинацията от аромати на пържоли и питки ни плени и нямахме сили да чакаме, искахме да опитваме!


София Мел, благодаря ти!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !