Translate

неделя, 29 януари 2017 г.

Закуска с чиа



Напоследък започвам деня си с една такава чаша, пълна с вкусни и полезни съставки.
Имам енергия и ситост през голяма част от деня.
Обожавам такива комбинации.


Сушени плодове, в случая стафиди и сини сливи, домашни кисело мляко, мед и новото е чиа.
Уникално вкусно се получава. Знаете колко полезна е чиата и е хубаво да опитате.
Има масово схващане сред голяма част от обществото, че здравословната храна не е вкусна, ами когато опитате това, ще установите, че здравословната храна е вкусна!


Ето и продуктите:
1/2 банан
2 с.л. стафиди
3-4 сушени сини сливи
1 с.л. чиа
4-5 с.л. кисело мляко
1 с.л. мед

Приготвяне:


Аз исках да подредя десерта или закуската си, за да има по-добър вид. Иначе ако желаете можете да смесете всички продукти заедно и да ги разбъркайте.
Аз сложих на дъното нарязаните сини сливи, след това резените банан, стафидите.
В киселото мляко сложих чиата и разбърках, залях плодовете и сложих меда.
Чашата или купата ( зависи в какво го правите) се поставя в хладилника.
Ако ще хапвате за закуска, го пригответе вечерта до сутринта ще е готово.
Ако ще го хапвате като десерт пригответе го на обяд и до вечерта ще е супер.
Необходимо му е време, за да омекнат сушените плодове и чиата да увеличи обема си.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !