Translate

вторник, 31 януари 2017 г.

Шоколадов ликьор


Когато направих Домашен "Бейлис" не вярвах, че ще има толкова голям интерес към рецептата. Много хора го приготвиха и ми върнаха положителни отзиви.
Много се зарадвах, че рецептата е успешна.
Реших да поднеса още една рецепта за домашен ликьор, този път от бял шоколад.
Получи се невероятен ликьор.


Приятно сладък и лек, това питие е специално създадено за нежното дамско небце.
Шоколадовия ликьор се приготвя също толкова лесно, колкото и Домашен "Бейлис" .


Ето и продуктите:

200 гр. бял течен шоколад
400 гр. кондензирано мляко
350 мл. водка 
ванилия

Приготвяне:


Вземете малка тенджерка, в нея сложете шоколада и млякото.
Сложете я на котлона и изчакайте да заври, сложете ванилията и бъркайте, за да не залепне.
Когато шоколада се е разтопил и смесил с млякото, ги махнете от котлона.
Оставете да се охлади добре.
Когато млечно-шоколадовата смес се е охладила добавете водката и разбъркайте.
Напълнете ликьора в бутилка и го съхранявайте в хладилника.
В това състояние може да се съхранява в хладилника около 2 месеца.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !