Translate

събота, 14 януари 2017 г.

Яхния със свинско месо



В къщи сме фенове на манджички тип яхния. Този път вместо пилешка реших да направя яхния със свинско месо.


В тези студени дни и хубаво да се хапва нещо топло, а ние си хапваме и то доста стабилно.
Топла яхния със свинско, чорбаджийски чушки и домашен хляб, тотална вкусотия!


Няма по-вкусно нещо от домашно приготвено топло ястие, в комбинация от домашен хляб, потопен в чинията...
Неустоимо...


Ето и продуктите:
250 гр. свинско месо за готвене
2 глави лук
2 картофа
1 морков
200 мл. доматен сок 
червена чушка ( може и суха)
сушени подправки:
девисил
целина
магданоз
дафинов лист
сол на вкус
супена лъжица захар
червен пипер

Приготвяне:


Почистете зеленчуците и ги нарежете на кубчета, като за яхния.
Нарежете и месото. Вземете тенджера, сложете малко олио, когато се сгорещи запържете за няколко минути месото.
Веднага след това сложете зеленчуците и захарта.
Гответе така няколко минути, след това покрийте продуктите с вода и оставете да се готви.
Когато зеленчуците са омекнали, сложете доматения сок и подправките.
Намалете котлона и гответе още 15- 20 минути.
Ако има нужда може да сгъстите яхнията с малко разтворено брашно във вода.
Аз не я сгъстих, защото си беше добре.


Получава се много вкусна яхния, подходяща за студени зимни дни, а и не само!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !