Translate

петък, 17 февруари 2017 г.

Кокосова бисквитена торта


Не веднъж съм споделяла с вас, че обожавам кокосовите вкусотии. Без значение през кой сезон от годината сме, коксовите сладкиши са редовни герой в менюто ни.
Днес ще споделя с вас една лесна, като детска игра, рецепта за вкусна коксова торта.
Успеха ви е гарантиран!


Вместо да печете блатове и да се чудете, дали няма да слегнат след изваждането от фурната, аз ви предлагам сигурен начин да направите тази торта.
Използвайте Бисквити Закуска на Победа.


За пореден път се доверявам на тях и приготвям успешно желания десерт.
В тази публикация ще имате възможност да видите и подробно видео към рецептата.
Щастлива съм да споделя радостта си с вас.
Заедно с екипа на Победа и Бисквити Закуска създадохме специално за вас и видео клип на тази рецепта, предлагам да видите и клипа.

video

Надявам се да ви бъде полезен и да ни се доверите, като изпълните рецептата и споделите с нас резултата!


Комбинацията от кокосов крем и хрупкави Бисквити Закуска е пленителна.

Ето и продуктите:

За крема: 
600 мл. Прясно мляко
100 гр. Масло
150 гр. Захар
250 гр. Кокосови стърготини 

за глазурата:
200 гр. натурален шоколад
50 гр. масло
50 мл. мляко 

за декорация:
цветни кокосови стърготини


Приготвяне:


Ако желаете можете да видите и клипа на рецептата.
За любителите на класически поднесените рецепти, ще опиша рецептата.
Тортата е с размер 24 см.
Използвах ринг за торта.


Приготвянето на крема не е никак сложно, вземете малка тенджерка и сложете в нея млякото и захарта. Когато захарта се стопи добавете кокосовите стърготини, веднага след тях добавете и маслото и бъркайте.
Крема се сгъстява много бързо.
Вземете ринга и бисквитите и подредете първия ред, нанесете крем, след това отново бисквити и отново крем. Тортата ми е от три реда бисквити и крем.
Сглобената торта оставете настрани, до като разтопите шоколада и залейте с него.


Глазурата се приготвя много лесно, отново вземете тенджерка, като сложите  в нея шоколада, маслото и млякото.
Бъркате до като се разтопят и смесят съставките.
Залейте тортата с глазурата и я оставете в хладилника за 2-3 часа.


Махнете ринга и поръсете с кокосови стърготини.
Гарантирам за пленителния вкус на тортата!


Усещането да участваш в това начинание и в процеса на заснемане на клиповете е неописуемо.
Сърдечно благодаря, Победа!

video

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !