Translate

неделя, 26 февруари 2017 г.

Крем "Халва"


През тези дни се сдобих с доста халва и веднага реших да импровизирам с нея.
Отдавна имах идея за подобен крем, реших да го приготвя и не сгреших!
Получи се страхотен крем, който бихте могли да използвате и за торта.


Реших да напълня тези малки бурканчета с крема и да ги декорирам, така всеки ще си има своето кремче, което освен вкусно е и красиво.


Ще се изненадате като прочетете съставките на крема, те са само две.
Невероятно, не си спомням да съм правила крем с две съставки, а вие?


Крема е ароматен, сладък и вкусен.
Много съм доволна от резултата. 


Ето и продуктите:

300 мл. сметана или мляко
200 гр. тахан халва


Приготвяне:


Вземете подходяща тенджерка, в нея сложете сметаната и нарязаната на ситно халва.
Сложете на котлона, като той не трябва да е силен.
Когато сметаната започне да завира и халвата да се разтопява бъркайте крема непрекъснато.
Когато двете съставки се слеят в едно, крема се сгъстява.
Напълнете в подходящи купички или бурканчета.
Когато крема се охлади, декорирайте с халва или бисквитки.


Страхотен крем.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !