Translate

неделя, 19 февруари 2017 г.

Десерт с чиа и манго


Толкова лек и вкусен, че не мисля, че думите ще ми стигнат да го опиша.
Ако не сте опитвали тази комбинация, препоръчвам ви я горещо.


Хем лек, хем засищащ и полезен десерт.
Всъщност бихте могли да закусите и с него, така ще имате енергия за целия ден.


Ето необходимите продукти:

1 манго
2 с.л. стафиди 
1 с.л. мед
2 с.л. семена чиа
200 гр. кисело мляко

Приготвяне:


Обелете и нарежете мангото на кубчета. В една купа смесете киселото мляко и семената чиа.
Вземете една чаша или подходяща купа. Сложете на дъното манго, след това чиа и мляко, отново манго и мед, стафиди, чиа и мляко. Завършете с манго.
Оставете десерта или закуската за час или два, така чиата ще набъбне.
Поднесете или го хапнете.


Аз обожавам тази комбинация!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !