Translate

четвъртък, 9 февруари 2017 г.

Маслен сладкиш със сладко


Спомням си този сладкиш от дете. Понякога майка ми го приготвяше вкъщи и си го хапвахме вкусно, вкусно.
Време беше да го приготвя и аз и да споделя рецептата тук в блога.


Този сладкиш се превърна и в много вкусен маслен пай със сладко  от ягоди.
Радвам се, че успях да го направя толкова вкусен.
Поднесен с кафе се превръща в идеалната комбинация.


Ето и продуктите:

2-3 ч.ч. брашно
1 яйце
100 гр. масло
50 мл. олио
1 с.л. бакпулвер
ванилия
5 с.л. захар 
100 мл. прясно мляко 

200 гр. домашно сладко от ягоди 

Приготвяне:


В подходяща купа сложете захарта, яйцето и маслото. Разбийте го добре с миксер.
Постепенно добавете млякото и ванилията, и отново разбийте.
Към бакпулвера сложете брашното, добавете го към маслената смес и омесете тесто. При омесването добавете олиото.
Получилото се маслено тесто разделете на една по-голяма част и една по-малка.


По-голямата част разположете в малка тавичка, аз използвах тава за пай.
Разпределете тестото и по стените на тавата.
Изсипете сладкото от ягоди и настържете останалото тесто.


Сладкиша се пече на горен и долен реотан на предварително затоплена фурна на 150 градуса.
Аз го пекох от 20 до 30 минути.
Съвета ми е да следите фурната и сладкиша, когато е изпечен го изкарайте.


Идеален десерт и компания на следобедното ви кафе.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !