Translate

неделя, 12 март 2017 г.

Курабийки със стафиди


Напоследък в кулинарната ми група "Домашни вкусотии" тече трескава подготовка Великден.
Правят се козунаци и курабии, тестват се рецепти за да се избере перфектната за празника.
Днес и аз ще ви предложа една лесна рецепта за курабии, с които ще впечатлите близките си за празника.


Ронливи, с наситен аромат на ванилия, портокалови корички и стафиди, тези курабийки, са различния вариант за празника.


За пореден път се доверявам на любимата ми марка брашно София Мел , а за приготвянето на курабийките със стафиди използвах брашно Класик.


Ето и продуктите:
120 гр. масло
1 ч.ч. пудра захар 
2 ампули ванилия
2 яйца
2 с.л. бакпулвер
2 с.л. нарязана портокалова кора
100 гр. стафиди

чаената чаша е 240 мл.
от това количество продукти се получават 30-35 курабийки.


Приготвяне:


Маслото трябва да е меко, сложете го в дълбока купа, към него изсипете пудрата захар.
Разбъркайте много добре яйцата и захарта.
Към тях се слагат яйцата и ванилията и отново се разбъркват.
Сложете портокаловата кора, към брашното се слага бакпулвера и на етапи се смесва към маслената смес.


Омесете меко тесто, ако е необходимо може да се сложи и още малко брашно.
Разточете тестото и изрежете кръгли форми.
Подредете курабийките в тава, която е покрита с хартия за печене.
Фурната се затопля на 180 градуса.
Курабийките се пекат за не повече от 10- 15 минути.
Домът ви ще ухае невероятно... Аромата на ванилия ще се усеща до като се пекат.


Когато ги опитате ще бъдете впечатлени от комбинацията на ванилия, портокаловата нотка и стафидите. Истински Великденски аромати...


Приготвено с любов у дома е винаги по-вкусно, нали!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !