Translate

сряда, 15 март 2017 г.

Крехко свинско в гювеч


Много пъти съм приготвяла свинско месо в гювеч, различното този път, е че го мариновах в прясно мляко. 


Имах около 500 мл. прясно мляко в хладилника и реших да го използвам за марината на месото. Мисля, че се получи много крехко, а и сготвено в глинен съд, просто се разпадаше при допир с вилицата.


Ето и продуктите:

600-700 гр. свинско месо
500 мл. прясно мляко
2-3 моркова
200 гр. пресни гъби печурки
100 гр. пушено топено сирене
кимион
черен пипер
сол

Приготвяне:


Месото се реже на пържоли и се мариноват в прясното мляко, заедно с подправките.
Хубаво е да постой поне час.
Почистете гъбите и моркова и ги нарежете на парчета.
Вземете глинения съд и в него сложете моркова и гъбите на дъното, върху тях сложете пържолите, нарязаното топено сирене.
Изсипете и маринатата, върху пържолите можете да сложите гъби и морков.
Сложете една чаша вода.
Ястията в гювеч се слагат в студена фурна и се готвят на 150 градуса.
Проверявайте дали има нужда от вода, за да не ви загори ястието.
След час и половина, пържолите са готови.


Сервирайте ястието топло и споделете вкуса му с любимите си хора.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !