Translate

четвъртък, 16 март 2017 г.

Канелони със сос "Болонезе"


Имам удоволствието да ви представя една по-лесна, по-бърза и също толкова вкусна рецепта за модерните напоследък Канелони.
Това е моята интерпретация на Канелони и сос "Болонезе".


Понякога когато искам да сготвя вкусно ястие, но нямам много време избирам моя верен помощник в кухнята- MAGGI.
Днешното ми предложение е вдъхновено от  MAGGI® Малки Тайни Спагети Болонезе.


Заедно с екипа на MAGGI, заснехме и видео към тази рецепта.
Горда съм да ви съобщя, че ръцете от клипа са моите.





Бих искала да благодаря на целия екип за професионализма и доверието, което ми гласуваха!


След като видяхте клипа, съм сигурна, че ви стана ясно, че рецептата не е сложна, а по-скоро е лесна и много интригуваща.


Ето и продуктите:

2 пакета канелони
300 мл. вода
500 гр. кайма
1 глава лук
500 мл. сметана за готвене
30-40 гр. кашкавал
2-3 стръка босилек
2-3 с.л. олио 

Приготвяне:


Разтворете  MAGGI® Малки Тайни Спагети Болонезе във водата.
В подходяща тенджерка сложете олиото, когато се сгорещи добавете ситно нарязания лук.
Гответе няколко минути, около 2-3 и сложете каймата.
След още 4-5 минути, когато каймата се задуши добре изсипете фикса.
Сгъстете соса и сложете няколко свежи листа босилек.
Вземете малка тенджерка, сложете на дъното сос и подредете канелоните изправени, като на клипа. Напълнете подредените канелони с останалия сос, залейте с готварската сметана, поръсете с настърган кашкавал и сложете в топла фурна на 180 градуса.
Аз пекох на горен и долен реотан от 30 до 40 минути, като следите ястието.


Поднесете канелоните топли, поръсени с накълцан босилек и много любов!


Изненадайте семейството си с вкусна, интересна на вид и лесна вечеря!
***Продуктът не е произведен в Италия и не е оригинална италианска рецепта***


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !