Translate

събота, 18 март 2017 г.

Бисквитена торта "Гараш"


Днешното ми предложение е насочено към всички, които обичат торта "Гараш", но или нямат време да я приготвят, или им се струва сложен процеса на изпълнение на рецептата, или просто обичат лесни предложения!
Това е една от най-лесните торти, които съм приготвяла.


За пореден път се доверих на  Победа и Бисквити Закуска за торта "Гараш" и определено не сгреших.


Тортата е от два плата и шоколад, пленителна вкусотия.
За по-богат вкус, който максимално се доближава до класическия Гараш, използвах запечени орехи, комбинацията е неописуемо вкусна.


Бисквити, шоколад и орехи, комбинация, която никога няма да ми омръзне да приготвям и хапвам. 


Тортата беше нападната и опустошена буквално за отрицателно време.
Това означава, че се е харесала.


Ето и продуктите:
200 гр. орехи
50 гр. масло

за крема:
200 гр. натурален шоколад
200 гр. млечен шоколад
250 мл. течна сметана 
50 гр. масло

за декорация:
течен шоколад
орехи




Приготвяне:


Запечете орехите в сух тиган за не повече от 5- 7 минути.
В блендер смелете бисквитите и ги сложете в купа.


След това смелете запечените орехи, а тях добавете към бисквитите. Разбъркайте ги.
В дълбок тиган или малка тенджерка сложете сметаната, шоколадите и маслото.
Разтопете ги и ги махнете от котлона.
Вземете форма за торта с размер 22 см.
Покрийте я със стреч фолио. Към бисквитите и орехите сложете разтопеното масло и омесете всичко заедно.
Изсипете половината от бисквитите на дъното на тавата, притеснете с ръце. Отгоре сложете шоколад, върху него разположете втория пласт бисквити и орехи, този път не притискайте, а внимателно разпределете и "потупайте" с ръка основата.
Покрийте с останалия крем.
Завийте с фолио и оставете в хладилника за 2-3 часа.


Изкарайте тортата, внимателно я извадете от формата и я поставете на поднос.
Напълнете течен шоколад в пош и оформете розички.
Декорирайте с орехи.


Ако имате по-добра идея за декорация, не е проблем да я направите, както си я представяте вие.
Аз исках тортата да се доближи по вид до оригиналния Гараш, но си я представих по този начин и реших да изглежда така.


Гарантирам, че с тази торта ще впечатлите близките си или вашите гости.




Благодаря на  Победа и Бисквити Закуска за вдъхновението!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !