Translate

понеделник, 20 март 2017 г.

Пълнозърнести хлебчета


За първи път работа с пълнозърнесто брашно и имах леки притеснения дали ще се справя.
Радвам се, че хлебчетата ми се получиха и всички ги харесаха.
Тези хлебчета са идеални и за приготвянето на сандвичи от тях.


Рецептата не е сложна, съвсем обикновена рецепта за хляб, без яйца и мляко.
Използвах Пълнозърнесто брашно на София мел , както винаги когато използвам тази марка, резултата е гарантирано успешен.


Тази рецепта участва в една надпревара и аз имам нужда от помощта ви. Гласувайте за рецептата, като коментирате ЕТО ТУК!!!
Благодаря ви!
Ето и продуктите:


7 гр. суха мая
300 мл. хладка вода
1 с.л. захар
2 с.л. сол
200 гр. микс от семена 
50 мл. олио

Приготвяне:


Въпреки, че маята е суха аз я активирам в хладка вода със захар и малко брашно.
В купа се слага брашното, семената и солта.




Когато маята се активира се изсипва в брашното, омесва се меко и еластично тесто.
По време на омесването се слага по малко от олиото.


Готовото тесто се слага в намазнена купа и се покрива със стреч фолио.
Когато тестото удвои обема си се оформят хлебчетата.


Набрашнете плота и внимателно направете дълга лента като за франзела, завийте я леко на спирала. Нарежете я на малки хлебчета. Оставете ги в покрита с хартия за печене тава.
Поръсете със семена и покрийте с фолио за да втасат.
Когато питките са втасали, след около 40 минути ги изпечете.
Фурната трябва да е топла на 200 градуса. Пекат се около 40 минути, като се следят да не изгорят. 


Вкусни, полезни и домашни.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !