Translate

вторник, 21 март 2017 г.

Яхния по нашенски


В моя дом сме големи фенове на яхниите.
Обожавам пилешката, както и тази със свинско месо.
Не веднъж съм споделяла с вас, че още като дете най-много обичах яхнията на баба ми.
Ароматна и богата на вкус.


Истинска домашна вкусотия, класика от детските години, когато всичко беше по-лесно, по-забавно и по-истинско.


Ето и продуктите:
300 гр. свинско месо 
2 големи картофа
1 морков
2 глави лук
1 буркан домашен паприкаш ( патладжан, чушка, домат, бамя )
целина листа
девисил
сол на вкус
червен пипер
черен пипер
олио
магданоз

Приготвяне:


Нарежете месото на кубчета, както и зеленчуците.
Вземете тенджера, в която сложете олио.
Сгорещете олиото и в него сложете месото, запържете го от двете страни.
Веднага след това към месото се слага лука, картофа и моркова.
Разбъркайте и така гответе няколко минути.
Сложете вода, колкото да покрие продуктите, намалете котлона и оставете да къкри.
След 10- 15 минути, можете да сложите подправките и паприкаша.
Отново захлупете яхнията.
Гответе до готовност на месото и зеленчуците.
Добавяйте вода, колкото да покрие продуктите, така самата яхния остава гъста и поема от всички вкусове на продуктите.
Готовата яхния поръсете с накълцан магданоз.


Поднесете с люта чушка или както аз с чорбаджийска чушка.
Обожавам тази яхния.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !