Translate

понеделник, 27 март 2017 г.

Сандвич за работа


След големия успех на публикацията ми Обяд за работа  и много запитвания, дали ще продължа с тези предложение, аз продължавам с тази рубрика.
Надявам се да ви бъда полезна и с това предложение.


Пълнозърнеста питка, която е домашно приготвена по тази рецепта.
Старателно превърната в сандвич с любимите ми продукти.
А за още по-приятен обяд ви предлагам и фреш от портокал.
Истинско пиршество.


Идеалният обяд, приготвен вкъщи с продукти по вкус и предпочитание, хапнат в близкия парк или градинка е идеалното изкарване на обедната почивка.
Поне според мен.


Ето и продуктите:

1 сварено яйце
3 тънки резена червено цвекло
маслини
по-меко сирене за мазане
спанак
3-4 портокала за фреш

Приготвяне:


Питките са приготвени по ТАЗИ рецепта.
Нарязва се на две, основата се маже с меко сирене, отгоре се подреждат листата спанак, нарязаните маслини, цвеклото и резените яйце.
Поставете горната част на питката, можете да закрепите сандвича с две клечки за зъби.
В кутията за обяд при сандвича можете да сложете още няколко листа спанак и маслини.
От портокалите направете фреш и напълнете подходящо шише с него.
Ето, че сте готови за работа и обяд!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !