Translate

неделя, 26 март 2017 г.

Малинов десерт


След като приготвих Малиновата фантазия, имах останал крем, изрязан блат, малко сироп и малинки. Веднага ми хрумна идеята да ги употребя за този вълшебен десерт.


Ако очаквате скъпи гости и имате притеснения относно цялостния вид на тортата, спокойно можете да направите десерта в чашки, така ще е по-лесно и удобно за хапване.


Аз се влюбих в Малиновата фантазия, още до като я приготвях, а десерта в чашка е нейната индивидуална версия.


Сладост, вкус и аромати с всяка следваща хапка, приказен десерт.


Ето и продуктите:
пандишпанови изрезки приготвени по ТАЗИ РЕЦЕПТА

за крема:
400 гр. цедено мляко
180 гр. пудра захар
 сока и кората на лимон
150 мл. сладкарска сметана

50 гр. малини


Приготвяне:


Нарежете изрезките на малки кубчета, сложете ги на дъното на чаша, сложете малко сироп.
Пригответе крема, като разбиете млякото с пудрата захар. Сложете кората и сока на лимона.
Разбийте сладкарската сметана и я добавете към млечния крем.
Разбъркайте крема много добре.
Сложете от крема върху напоените изрезки, сложете няколко малини, отново блат.
Сиропирайте внимателно блата. Завършете с крем и няколко малини.


Оставете за малко в хладилника, около 20 минути. Ако не можете да устойте си хапнете веднага. Аз не устоях, опитах го веднага.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !