Translate

вторник, 28 март 2017 г.

Салата "Меланж"


След успеха на Янкина салата, имам огромно желание да приготвя подобна салата.
Сигурно знаете, че приготвих Янкина салата след като си я купих от една верига магазини за хранителни стоки.
Познах съставките на салатата,само от опитването й 


Наскоро пазарувах в същата верига и видях,че има нова салата и взех да я опитам.
Вкуса ми хареса, за това ви споделям и моята интерпретация на рецептата.


Разбира се, че добавих нещо и от себе си, все пак няма да съм аз ако не променя нещо.
Вкъщи харесахме много салата и съм сигурна, че отново ще я приготвям.


Ето продуктите:
300 гр.-400 гр. печени чушки
60 гр. майонеза
100 гр. цедено мляко
100 гр. настъргано сирене
100 гр. настърган кашкавал
2 сварени яйца
копър
скилидка чесън
магданоз
пресен лук
маслини

Приготвяне:


Използвайте подходяща купа, в която да нарежете чушките и да разбъркате салатата.
Към нарязаните чушки сложете сиренето, кашкавала, млякото и майонезата.
Разбъркайте добре, сложете сол по вкуса ви.
Накълцайте магданоза, копъра и свежия лук, добавете ги към салатата.
Накрая се добавя настърганото яйце и се разбърква добре.


Използвайте маслини за декорация или каквото ви е по вкуса.
Поднесете с любов за близките си.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !