Translate

сряда, 29 март 2017 г.

Пълнени патладжани Болонезе



Пълнени патладжани "Болонезе" са едно вкусно и разнообразно решение за обяд или вечеря.
Зная, че много от вас, читателите ми и участниците в "Домашни вкусотии"  работите или имате малки деца и много често времето за готвене не стига.
Повярвайте ми, на мен също все не ми достига времето.


Ежедневието ни е динамично и забързано, напоследък все по-често се доверявам на MAGGI.
Използвайки MAGGI® Малки Тайни Спагети Болонезе, днес отново сготвих вкусно и различно ястие, с което спечелих и малко време за останалите ми задачи като работеща жена, майка и съпруга.



Заедно с екипа на MAGGI, направихме видео на тази рецепта, за да ви бъде и още по-лесно.
Видеото можете да видите тук:





Ето и продуктите:

500 гр. кайма
1 глава лук
малко олио
босилек
2 патладжана
300 мл. вода
120 гр. моцарела


Приготвяне:



В малка тенджерка сложете олио, когато се сгорещи добавете лука.
Гответе до като лука се задуши, около няколко минути.
Добавете каймата и разбъркайте.
Разтворете 1 бр.  MAGGI® Малки Тайни Спагети Болонезе във водата.
Разбъркайте го добре. Добавете разтворения фикс към каймата и лука.
Гответе около 5 минути и махнете от котлона.




Нарежете патладжаните на две, издълбайте сърцевината на патладжана.
Посолете патладжаните, за да не са горчиви.
Напълнете патладжаните с Болонезето.



Сложете малко вода на дъното на тавичката, подредете патладжаните.
Сложете отгоре накъсаната моцарела и запечете във фурната.
Фурната трябва да е предварително затоплена на 200 градуса.
Печете на горен и долен реотан около 30 минути.


Поднесете с много любов и хапнете заедно всички!


***Продуктът не е произведен в Италия и не е оригинална италианска рецепта***
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !