Translate

петък, 31 март 2017 г.

Бърза торта от козунак


След многото опити за приготвянето на перфектният козунак в един момент се запасих с козунак, който остана. Погледнах в шкафа с продукти и видях, че имам готов пудинг, а в хладилника почти винаги имам прясно мляко.
Беше ми ясно, че ще приготвям торта.


Бърза, лесна, лека и практична, идеалната торта, която е готова за кратко време и е достатъчно вкусна, че да задоволи вкуса на най-капризните.


Ето и продуктите:
800 мл. прясно мляко
1 пудинг шоколад
200 гр. захар
3 с.л. какао

за декорация:
ягоди и течен шоколад

Приготвяне:


Използвах форма за терин, която предварително покрих със стреч фолио.
Наредих на дъното начупени кифлички.
Крема приготвих като в тенджера сложих 600 мл. прясно мляко, заедно със захарта и какаото.
В 200 мл. от млякото разтворих пудинга.
Когато млякото завря, сложих пудинга и го сгъстих.
Оставих за 5 минути да се охлади и сглобих тортата.
Залях основата от начупени кифлички с крем, подредих отново кифлички и така, до като накрая не завърших с крем.
Опаковах формата и пробрах тортата в хладилник за няколко часа.
Обърнах формата в чиния и махнах фолиото.
Резултата го виждате, декорирах с ягоди и шоколад, вие можете да проявите креативност и да декорирате по ваш вкус.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !