Translate

вторник, 7 март 2017 г.

Тирамису с бисквити


Понякога изпитвам лек страх от някои рецепти и все отлагам приготвянето им. Веднага ще си призная, че този велик, популярен, любим на милиони хора по света десерт ме е плашил.
Тирамису е десерт, който съм опитвала много пъти, но приготвям за първи път сега.


Имах малки тревоги дали ще успея да се справя с рецептата, но все пак реших, че риска си заслужава, получи се много вкусно!


Щастлива съм да споделя с вас, че аз екипа на  Победа и Бисквити Закуска заснехме специално за вас и видео на тази рецепта.

video



Надявам се да харесате работата ни, защото тогава, усилията и старанията, които вложихме в това начинание ще имат смисъл!


Видеото на рецептата можете да видите ТУК!




Радвам се, че имам възможност да ви представя още една вкусна торта, приготвена с любимите на цяло поколение Бисквити Закуска.


                  Ето и продуктите:
5 яйца
500 гр. Заквасена сметана или маскарпоне
200 гр. Пудра захар
Кафе за напояване на бисквитите

Есенция ром


Приготвяне:





Жълтъците се разбиват добре заедно със захарта. 
Добавя се сметаната. 
Белтъците също се разбиват на сняг и се добавят към другия крем.



Кафето и есенцията се смесват заедно, бисквитите се потапят в кафето и се подреждат в тава, слага се ред крем, ред бисквити. 
Тавата се покрива с фолио и се слага за една нощ в хладилник. 
Преди сервиране се поръсва с какао.


Бисквитите поеха доста добре кафето и омекнаха доста, като имаха вкус на кафе, а крема беше ефирен и пухкав, след първата хапка се влюбих в този десерт!
Благодаря на  Победа, за предоставената възможност да участвам в това незабравимо кулинарно изживяване.

video

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !