Translate

четвъртък, 9 март 2017 г.

Сладки с мак


Много харесвам сладки и соленки със семена, и винаги когато имам възможност си приготвям такива. Днес ще ви споделя рецептата за тези богати на вкусове сладки.



Спокойно можете да си вземете от тях за работа или да похапвате от тях по време на път.
Освен маково семе сложих и още няколко вида семена, ябълка и стафиди.
Комбинацията ми хареса и то много.



Ето и продуктите;
1 яйце
50 мл. прясно мляко
30 гр. сусам
30 гр. мак
30 гр. ленено семе
1/2 ябълка
5 с.л. захар
1 с.л. бакпулвер
5 с.л. брашно
3 с.л. стафиди

Приготвяне:


В подходяща купа сложете яйцето, захарта и млякото, разбъркайте добре.
Към тази смес сложете стафидите, нарязаната на малки кубчета ябълка, семената и разбъркайте. Бакпулвера се добавя в брашното и се слага в купата.
Сместа се бърка, а от нея се оформят сладки.
Подреждат се в тава, която е покрита с хартия за печене.
Фурната се загрява на 150 градуса. Сладките се пекат до като добият приятен загар.
Аз ги пекох около 20 минути.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !