Translate

неделя, 2 април 2017 г.

Кифлички със сирене


Напоследък не ми остава много време за готвене и за глезене на любимите ми хора, защото работата ме е погълнала малко повече, отколкото ми се иска, но все още намирам сили да се справям.


Когато имам 20- 30 свободни минути предпочитам да ги изкарвам в кухнята, a времето в кухнята ми е любимо. През почивните дни сякаш нямам спирачки.
Готвя и се занимавам с градината, две от любимите ми неща след времето с детето и съпруга ми. Реших да ги поглезя и замесих тесто за пухкави и вкусни кифлички със сирене.


Получиха се много вкусни и свършиха за отрицателно време.
Ако желаете и вие да ги приготвите ще са ви необходими следните продукти:
500-600 гр. брашно
7 гр. суха мая
1 с.л. сол
2 с.л. захар
2 яйца
100 гр. кисело мляко
50 мл. вода
50 мл. олио
30 гр. сирене
10 гр. сусам

Приготвяне:


Аз замесих тестото вечерта преди да легна, на сутринта беше втасало доста, веднага оформих кифличките и ги сложих да се пекат без второ втасване.
Сами виждате колко пухкави изглеждат, а аз само мога да ви споделя, че са и много вкусни.
Тестото омесих, като разбих яйцата с киселото мляко.
Сложих брашното в дълбока купа към него добавих сухата мая, захарта и солта.
Изсипах яйцата с млякото и разбърках с дървена лъжица. Постепенно добавих водата и олиото.
Може да употребите и повече брашно от посоченото, трябва да омесите меко и еластично тесто. Сложете го в дълбока тенджера и го полейте с олио.
На сутринта ще е изпълнило тенджерата. Ако ще го правите през деня ще се наложи двойно втасване. Първия път да удвой обема си, а след това и самите кифлички ще трябва да втасат за 30- 40 минути на топло.


Разточете тестото на кръг с дебелина 0,5 см. нарежете тестото на триъгълници, в края на всеки сложете сирене и навийте кифличката.
Вземете тава, която да покриете с хартия за печене. Подредете кифличките. Поръсете ги със сусам и ги печете на топла фурна на 150 градуса около 30 минути. 


Поднесете ги с много любов и чаша айран на любимите си хора.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !