Translate

вторник, 11 април 2017 г.

Нарисувай Пролет


Скъпи приятели и читатели, имам удоволствието да ви представя моята пролетна картина, нарисувана от хранителни продукти.


Получих покана от Bonduelle да се включа в това интересно кулинарно предизвикателство.
Искам да поканя и вас, включете се в рисуването на пролетни кулинарни шедьоври.
За да разберете как да се включите посетете Нарисувай ми пролет.
На 22 април 10:30ч.-14:30ч. в Южния парк (между ул. Нишава и бул. Гоце Делчев) в София и Морската градина (Кривото дърво) във Варна . Ще има изложба и ще можете да подкрепите моята творба! Благодаря на всички, които ще ме подкрепят!



Нарисувай картина или приготви ястие с участието на поне един продукт с марка Bonduelle и качи 3 снимки от процеса на приготвяне. На поне 1 от 3-те снимки трябва ясно да се вижда използваният продукт с марка Bonduellе


Надявам се да харесате моята картина, защото се постарах доста за да я приготвя.
Няма да крия, че се забавлявах много.


Моята картина съдържа: царевица, боб, грах, кълнове от боб Мунго, спанак, ягоди, див лук, девисил, джоджен, рукола.


Благодаря на  Bonduelle, за отправеното предизвикателство. Открих една друга моя страна, а именно, че мога да рисувам с храна.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !