Translate

четвъртък, 20 април 2017 г.

Тиквички със сирена


Топлите дни са вече при нас и все по-често ни се иска да хапваме нещо свежо и по-леко.
Лично аз съм абсолютен фен на тиквичките, всяка година си садим в двора, но не мога да ги чакам да станат, просто си купувам и готвя, още в началото на сезона.


Този път отново исках ястието ми да е ново, такова, което не сте опивали все още.
Реших да направя тиквички със сирена, защото точно се бях върнала от пазаруване и имах няколко вида сирена.
Получи се много вкусно ястие.


Леко и вкусно, идеалното ястие за обяд или по-ранна вечеря.


Веднага си признавам, че сама си хапнах тавичката, вкъщи моя съпруг рядко одобрява постно ястие. На мен пък въобще не ми попречи да се справя с тези чудесни тиквички.


Ето и продуктите:
2 тиквички
3 яйца
300 мл. прясно мляко
120 гр. моцарела
4 с.л. пармезан
100 гр. кашкавал
100 гр. краве сирене
100 гр. скаморца
3 с.л. олио
сол на вкус
копър


 Приготвяне:


В тавичка, сложете нарязаните и отцедени тиквички. Аз ги нарязах на колелца.
Посолете ги, пуснете фурната на 200 градуса и запечете тиквичките за 10-15 минути, колкото да омекнат.
Когато тиквичките омекнат разположете сирената отгоре им.


Поръсете с копър, разбийте яйцата с прясното мляко и залейте тиквичките и сирената.
Върнете обратно във фурната, за да запечете тиквичките.
Времето за изпичане на сирената е не повече от 20 минути.


Аромата на запеканката и самия вид на запечените сирена ще ви накара да опитате ястието още горещо.
Сервирайте и му се насладете.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !