Translate

вторник, 2 май 2017 г.

Извън кухнята 2


Както не веднъж съм ви споделяла, освен, че обичам да готвя, обичам да се занимавам и в градинката си от цветя и билки. 
Използвах почивните дни, за да направя декорации и да придам на двора по-приветлив и приятен вид.
Направих си няколко табели с надписи, като използвах налични материали.


Имах няколко стари бои, останали от доста време, намерих си дъски и се захванах за работа.
Начупих старите и леко нагнили дъски, намерих си подходящи колчета и скрепих като забих един пирон. Боядисах ги и написах надписите, за които се сетих.


Повечето декорации с градина са доста стари, използвани битови принадлежности на нашите пра, пра баби и дядовци.
Добре, че сме ги съхранили през годите до това завидно състояние.


Нямам търпение обновената ми градинка да се разцъфти и да ви покажа отново снимки.
Всеки ден полагаме грижи за цветята и не само.


Удоволствие е и истинско вдъхновение е когато деня е слънчев да седна на градинската люлка и да пиша рецептите си.
Благодарна съм, че детето ми ще има възможност да расте и да се наслаждава на спокойния живот на село.
Рая, обожава да си играе навън и да намира охлювчета, представя си нямате каква игра се получава с тези животинки.


Гарантирам, че нито един охлюв не е пострадал от играта.


Очаквайте продължение по темата "извън кухнята".
Тук можете да намерите идеи за декорация на градината ви, и как да дадете живот на стари материали, които са за изхвърляне.



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !