Translate

събота, 20 май 2017 г.

Бързо ризото


Днес ще споделя с вас една тайна за бързо, лесно и вкусно приготвяне на ризото.
Толкова е лесно, че ще искате само така да приготвяте любимото на малки и големи ястие.


Идеално овкусено, съдържащо грах и пилешко, това ризото е възможно с MAGGI® Малки тайни Сочно пиле с картофи в гъбен сос .  



Поредното вкусно предложение на MAGGI, с което ще разнообразите седмичното си меню и ще имате така желаното свободно време,  с което да дарите любимите си същества.


Сигурно се питате, как е възможно да се сготви ризото с MAGGI® Малки тайни Сочно пиле с картофи в гъбен сос ?
Не е трудно самото сготвяне?
Отговорите на тези въпроси можете да дадете и сами, като изгледате видео рецептата:


или прочетете публикацията ми до край!



Както сами видяхте от видеото към рецепта, което между другото, заснехме с моето скромно участие. Процеса на сготвяне не е никак сложен.


Ето и продуктите:

1 ч.ч. чаша ориз
200 гр. пилешки гърди
200 гр. грах
4 ч.ч. вода
масло

Приготвяне:


Измийте ориза, нарежете пилешкото на кубчета.
Вземете плика от фикса, в него сложете месото, граха, ориза, съдържанието на фикса, маслото и водата.
Затворете пакета, сложете го в тавичка.
Фурната трябва да е предварително затоплена на 200 градуса.
Печете на горен и долен реотан от 30-40 минути.
Още топло сервирайте вкусното и ароматно ризото с грах и пилешко.


Аз го поднесох топло, може да видите парата, която се носи от чинията.
Хапнахме и се насладихме заедно на Бързото ризото, което приготвих с помощта на MAGGI.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !

Благодаря ви !