Translate

четвъртък, 25 май 2017 г.

Крем маскарпоне и ягоди


За пореден път се убедих, че спонтанните идеи се получават най-добре.
Купих маскарпоне и се чудих какво по-напред да приготвя с него...
В един момент отидох в кухнята да правя едно, а накрая направих този крем.


Преди около месец, реших да си направя една лична фото сесия при моята добра приятелка от 
G Photography. Ако желаете да получите качествено обслужване и истинско професионално отношения, можете да се свържете с нея.
За тези снимки приготвих няколко вкусотии, а този крем беше част от снимките.


Приготвен на шега и само за 5 минути, това е новият ми любимец, сред кремовете.


Толкова е нежен и вкусен, че до като не се изяде, просто няма спиране.


Ето и продуктите:

400 гр. ягоди
500 гр маскарпоне
5 с.л. пудра захар
3 с.л. мед
200 гр. заквасена сметана или цедено мляко

Приготвяне:


Ягодите се почистват и поставят в подходящо дълбока купа, посоляват се с пудрата захар.
Пасират се с пасатор и се оставят настрана.
В друг съд сложете маскарпонето, меда и сметаната и ги разбийте добре, до като се получи гладък крем.
Половината крем сложете към пасираните ягоди и разбъркайте добре.
Вече имате два крема с различен цвят.
Вземете купички или чашки и ги напълнете с крема.
Декорирайте с ягоди или по ваш вкус.


Не пропускайте възможността да поглезите сетивата си с този божествен крем.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !