Translate

сряда, 14 юни 2017 г.

Фрапе вишня


Обещах ви, че ще представя пред вас още няколко вида фрапе, особено след успеха на Бялото фрапе. Щастлива съм, че рецептата се оказа полезна и любима не само на мен, а на толкова много хора. Благодаря ви, че ме четете и следите, определено ме вдъхновявате да продължавам да се развихрям в тази област.


Сезона на вишните е тук и сякаш е редно да им се насладим колкото можем повече.
Сега при наличието на толкова много свежи плодове, повечето домашно отгледани, си приготвям сок от плодовете, слагам го в хладилника и така имаме освежаваща натурална напитка винаги под ръка.


В един прекрасен момент, реших да си направя фрапе и видях сока, и в следващия момент вече правих фрапе със сока от вишни, ами да ви споделя, много добре се получи.

Ето и продуктите:
1 с.л. разтворимо кафе
1 с.л. захар
200 мл. сок от вишни

Приготвяне:


Приготвянето е лесно, както вече знаете, не разполагам с машинка за фрапе. Същата работа върши и пасатора, дори пяната става повече с него.
В едно бурканче ( в такова,  в което може да се събере пасатора) се слага кафето и захарта и малко от сока. Разбивате с движение нагоре и надолу, и постепенно добавяте сока от вишни.
Може да пиете фрапето от бурканчето, сега така е модерно, или да го прехвърлите в чаша, не забравяйте леда.


Разхладете, освежете се и се насладете на лятото с едно плодове фрапе.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !