Translate

четвъртък, 15 юни 2017 г.

Кошнички със свеж крем


Сезона на летните забавления и градински партита е вече тук.
Обещавам ви, че това лято ще ви представям рецепти за вкусна парти храна.


Вдъхновена от поканата на BELLA да съм гост блогър в техния блог La vita e Bella, аз реших да приготвя тези хрупкави кошнички със свеж крем.
Ако искате да разнообразите ежедневието си интересни, вкусни и различни рецепти, можете да посетите блога La vita e Bella и да се потопите в света на различните кулинарни предложения.


Когато поднесох кошничките на близките ми, те се влюбиха във вкуса им.
Като цяло крема е пленителен, усеща се свежестта на лимона и аромата на копъра.
Скоро ще имам възможност да ги поднеса на скъпи гости, ще споделя и техните отзиви.


Ето и продуктите:
масло за намазване 

за крема:
200 гр. крема сирене
400 гр. цедено мляко
2 скилидки чесън
1 лимон

за декорация:
краставица
магданоз
цветчета Салвия


Приготвяне:


От един пакет кори излизат около 28 кошнички.
За да приготвите кошничките трябва да нарежете корите на малки правоъгълници.
От една кора се получават 4 по-малки части, с 2 от частите правите 1 кошничка.
Първо сгънете кората на две, разрежете през средата, след това сгънете още веднъж и отново разрежете.
Вземете форми за кексчета, намажете ги с масло и подредете кошничките в тях.
Стърчащите ъгли на корите се подгъват на вътре.
Изпечете ги в топла фурна на 180 градуса, до като не станат златисти на цвят.
При мен изпичането отне около 15 минути.
Оставете кошничките да се охладят.


Пригответе крема, като в подходяща купа смесите крема сиренето, цеденото мляко и майонезата. Разбъркайте ги добре, до като се получи една смес.
Към крема се слага сока на лимона и настърганата му кора.
За повече аромат се слага и ситно нарязан копър.
Когато всички кошнички са готови, крема се слага в пош и с него се пълнят кошничките.
Декорират се по желание, аз заложих на краставица, магданоз и цветче от салвия.


Поглезете семейството си и гостите си с тези лесни и ефектни кошнички.
Благодаря на BELLA  за поканата!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !

Благодаря ви !