Translate

събота, 17 юни 2017 г.

Мъфини с малини


Сезона на изобилието от зеленчуци и плодове вече настъпи и нямам търпение да ви представя новите ми реализирани идеи с плодове.
Имам удоволствието да ви споделя една успешна рецепта за мъфини с малини, с които ще предадете на деня си сладост и много повече настроение.


Миналата година засадих в градината си няколко коренчета малини, тази пролет положих грижи за тях и те ми се отблагодариха със завидна реколта.
Всеки ден имам по няколко червени малинки, които умело употребявам за разни изкушения.
Колко вкусно се получава с тях?


От както наскоро открих  Микс за кекс на София Мел, си го използвам за сладкиши, кексове, мъфини и съм много доволна, не полагам усилия да се концентрирам дали съм сложила набухвател, дали да сложа едно пакетче или половин... В  Микс за кекс на София Мел всичко е идеално балансирано!


Необходимите продукти за направата на малиновите мъфини са следните:
за 6 броя мъфини:
2 яйца
1/2 ч.ч. захар
80 мл. прясно мляко
30 мл. олио
1 ч.л. лимонови корички
около 25 бр. малини 

за декорация:
сметана 

Приготвяне:


Вземете дълбока купа и в нея разбийте яйцата със захарта.
Когато яйцата и захарта са добре разбити се добавя млякото.


Отново всички съставки се разбиват, идва ред на олиото.
На етапи се добавя брашното, а за финал коричките.
Получава се гъста смес, която трябва да се постави във форми за мъфини.
Преди това обаче, не трябва да забравяте да затоплите фурната на 150 градуса.
Хубаво е да намажете формите за мъфини с малко, поставете хартиените основи, сложете от сместа до половината и разположете три малини, след това сложете още смес за мъфини, почти до върха на формата. Отгоре сложете още една малина.
Напълнените форми се изпичат в топлата фурна до суха клечка.


Аромата им само ще ви подсказва какъв вкус да очаквате, повярвайте ми!
Когато изпечените мъфини се охладят може да ги декорите със сметана и малинки.


Определено ще зарадвате близките си с тези вкусни плодови мъфини.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !

Благодаря ви !