Translate

вторник, 27 юни 2017 г.

Кюфтета от киноа




Когато приготвих тези кюфтета и ги опитах, разбрах, че отлагането на приготвянето им във времето е било загуба за мен.
Толкова са вкусни, че определено това ме изненада. 
Повечето хора, все още си мислят, че здравословната храна, продукти като чиа, киноа и прочие са безвкусни, защото са полезни.
Повярвайте ми, не е така!
Можете да се убедите сами, като приготвите и опитате тези кюфтета,


След като ги приготвих и ги дегустирахме ги одобрихме.
Аз ги сервирах със салата, но спокойно можете и млечен сос да поднесете към тях.
Лека и вкусна храна за всички вкъщи.



Необходими продукти:
100 гр. сварена киноа
2 яйца
 100 гр. рикота или  сирене по избор
2 стръка свеж лук
1/2 връзка магданоз
копър
сол

Приготвяне:



В дълбока купа се изсипва охладената киноа, сиренето (рикотата), яйцата, ситно нарязаните билки и лук. Всичко се разбърква, така че да се получи еднородна смес.
Поставете я в хладилника за да стегне малко.
Ако не разполагате с рикота, може да използвате ниско маслено сирене, наподобяващо извара. Използвам я за спойка на сместа.
Включете фурната на 180 градуса, вземете тава, която трябва да е покрита с хартия за печене.
Вземете от охладената смес и оформете кюфтенца, подредете ги в тавата.
Печете в топлата фурна около 20 минути, или докато кюфтенцата не добият лек загар.


Насладете им се с близките хора, защото няма по-хубаво нещо от споделената храна с любим човек.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !