Translate

неделя, 4 юни 2017 г.

Бутер пай от ягоди и шоколад


Времето в кухнята ми е едно от най-приятните част от деня.
Обожавам да съм там... в моята кухня далече от главоболия, стрес и негативни емоции.
Когато готвя съм само аз, някоя любима песен и представата за финалния вид на това, което правя.


Когато готвя за семейството си аз релаксирам и мисля само и единствено за хубави неща.
В един момент на целодневно вихрене в моя кът, аз спонтанно реших да направя тази изкушаваща прелест. Толкова вкусно беше, че след като снимах, само опитахме.
С опиването и пая свърши, просто не спряхме.



Много вкусно и лесно за приготвяне.
Ето и продуктите:
400 гр. бутер тесто
10-12 ягоди
2 с.л. течен шоколад
разбит жълтък за намазване
пудра захар за поръсване

Приготвяне:


Разточете тестото с дебелина около 1 см. в единия край сложете почистените и нарязани ягоди.
Върху тях сложете шоколада.
Намажете краищата на тестото с яйце и залепете стените.


Намажете отгоре също с жълтък, направете два прореза и печете на 180 градуса около 15 минути.
Когато го изкарате от фурната го поръсете с пудра захар.


Идеалното сладичко за кафенцето!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !

Благодаря ви !