Translate

петък, 9 юни 2017 г.

Ягодова торта



До като все още има ягоди, реших да им се насладя изцяло с една пленителна торта.
Като едни верни фенове на бутер тестото, в моя дом винаги се намира от него, и винаги когато имам възможност приготвям торта.
Днес определено ще ви изкуша с това предложение, защото крема е меко казано вълшебен.


Крема е без варене, съдържа свежи ягоди, захар и маскарпоне, комбинацията е пристрастяващо вкусна.
В тази публикация няма д аима много снимки, просто защото едва се изчака около 2 часа, за да стегне малко, а и честно казано не стегна напълно, защото я нападнахме.
Това успях да снимам, но ви обещавам, че ако я направите ще я харесате, и то много!


Необходими продукти:
800 гр. бутер тесто

за крема:
500 гр. ягоди
500 гр. маскарпоне
200 гр. пудра захар
200 гр. цедено мляко или заквасена сметана 
1 ванилия

за декорация:
ягоди
пудра захар

Приготвяне:


Ако бутер тестото ви е замръзнало го оставете на стайна температура да се отпусне.
Тортата ми е 17 см., изрязах кръгли части с този диаметър.
Тестото се пече в топла фурна на 180 градуса за около 15 минути.
Преди да се сложи във фурната е добре бутер тестото да се прободе с вилица на няколко места.
Изпечените основи се оставят да се охладят.
Аз изпекох три основи, които разделих на две части, така тортата ми се получи с 6 блата.


Крема се приготвя много лесно, защото няма топлинна обработка.
Ягодите се пасират с пудрата захар и аромата.
Маскарпенето и млякото( сметаната) се смесват и разбиват с миксер, така, че няма бучки.
Към тях се добавят пасираните ягоди и всичко се разбърква много добре.
Крема трябва да стегне за около 30 минути.
Бихте могли да приготвите първо него и след това основите.


Сглобяването е лесно и познато, основа крем, основа крем.
Слагате тортата да стегне, преди разрязване не поръсва с пудра захар и декорира по вкус.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !