Translate

сряда, 12 юли 2017 г.

Извън кухнята: Местенце за билки


Не си мислете, че съм забравила тази рубрика!
Просто напоследък се захванах с много задачи и времето за писане все не ми достига.
А така ми липсва... Както и да е!
Ето, че поредната идея за рубриката: Извън кухнята е факт!
Това сандъче за билки е готово отдавна, даже засадените семена поникнаха, но липсата ми на време, остави публикацията в чернови.
важното е, че сега успявам да споделя с вас идеята си!
Това е основа за шкаф, която намерих подредена в едни стари помещения.
Още след като я видях, знаех, че ще послужи за сандък за билки или цветя.
Градината с цветя отдавна е запълнена, за това реших да е за любимите ми свежи подправки.
Имам идея, когато времето застуди да покрия този сандък с найлон и така да си имам и подправки през зимата.


Всичко, което ви трябва е на първо място желание да направите от стар и изхвърлен предмет, нещо ново и полезно. Другите неща са боя по желание, в случая моята е бяла, почва и семена.
 Вижте как изглеждаше шкафа/ сандъка преди да го реновирам.


Почистих го добре от праха и минах с шкурка грапавите повърхности.
След това боядисах добре шкафа с бяла боя.


Отвътре не съм го боядисвала основно, защото така или иначе ще се пълни с почва и не сметнах за необходимо. 
След като го боядисате, оставете го изсъхне за около 24 часа.
След това решете с какви билки да го засадите.
Аз имах малки коренчета босилек, магданоз, мащерка и салвия.
Засадих и семенца с босилек, защото от топлото време бързо изкласява.
Напълнете шкафа с почва и вашия стар шкаф ще се превърне в сандъче за билки.
Засадете любимите си подправки.
Можете да надпишете сандъка с друг цвят боя, например.
Аз не го направих, защото си имам табелка.


Поставете сандъчето на желаното от вас място и тогава го напълнете с почва, защото след това ще стане много тежко.
Надявам се идеята ми да ви хареса!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !