Translate

петък, 14 юли 2017 г.

Бутер соленки със сирене Бри


Обожавам да съм в кухнята си и да приготвям разни вкусни неща за семейството ми.
Чувството да поднесеш на любимите си хора, нещо приготвено с желание, любов и старание, момента когато виждаш, че тяхното "благодаря" се изписва на лицата им, след дегустацията..това чувство е неописуемо с прости думи, то просто ме зарежда с емоции и искрено удовлетворение.


Точно подобни моменти ме вдъхновяват и зареждат с толкова положителни чувства и емоции, че бих могла да не се спра с дни.
В един момент на кулинарно вдъхновение реших да приготвя тези соленки.
Повярвайте ми, че след снимките изчезнаха до една, като застрашен вид или направо изчезнал вид.


Комбинацията от Бри и бутер тесто, изпечени потопени в сладко е повече от пленителна.
Тези соленки са подходяща както за закуска, така и за парти храна.


Лесни и вкусни, перфектната комбинация, нали?


Ето и продуктите:

500 гр. бутер тесто
100 гр. сирене Бри 
1 жълтък
ленено семе 
сладко по избор

Приготвяне:


Бутер тестото се реже на равни парчета.
В единия край се слага сирене, завива се с другия край, като се притиска с вилица.
Оформените соленки се намазват с разбит жълтък и се поръсват със семена.


Подреждат се върху хартия за печене и се пекат на топла фурна на 150 градуса до зачервяване, или около 10-15 минути.
Поднасяте с любимото ви сладко, аз избрах смокини.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !