Translate

понеделник, 17 юли 2017 г.

Печено свинско с марината от билки


Тази рецепта търпеливо изчака да остана малко по-свободна за да я напиша в блога. Приготвих това печено свинско месо за годишнината ни. Крайния резултат надмина очакванията ни.
Получи се крехко и много богат вкус.


Идеалния вкус се дължи на маринатата, днес ще ви споделя една марината, която приготвям от няколко месеца, сама реших да я изпробвам и след като я създадох, мога да споделя, че приготвям с нея свинско и пилешко и резултата винаги е перфектен.


Когато приготвя нещо успешно, нямам търпение да споделя резултата с вас, за да можете и вие да му се насладите.


Преди да опиша продуктите ще споделя с вас малко подробности за маринатата.
Сега в градината имам много свежи билки, набирам от тях, използвам малко горчица сухи подправки, малко вино и всичко това го смилам в робота. Получава се ароматна каша, с която намазвам месото и го оставям да си почине.
Гарантирам ви успешен вид на печеното месо мариновано така.
Аз по-подробно ще посоча съставките и техниката.


Необходими продукти:
1- 1,5 кг. крехко свинско месо ( моето е от бут)
2 глави лук
2 чушки
5-6 резена кашкавал
4-5 скилидки чесън

За маринатата:
3 с.л. горчица
1 ч.ч. бяло вино
1/2 с.л. червен пипер
кимион
черен пипер
сол
2 с.л. нарязан лук
3-5 скилидки чесън
магданоз
целина
босилек
мащерка
свежа чубрица
сока на половин лимон
5 с.л. олио или зехтин

за гарнитура:
зелен фасул приготвен по ТАЗИ рецепта

Приготвяне:



Първо приготвяте маринатата. В блендера на робот или с помощта на пасатор, смилате всички съставки, които съм посочила.
Получава се гъста каша. Вземете месото и направете няколко разреза ( джобове), които ще се напълнят след мариноването на месото.


Намажете обилно свинското месо с маринатата и го оставете да си почине ден, в най-добрия случай.Ако не разполагате с толкова време поне 2 часа ми осигурете със соса.
Когато времето за мариноване е изтекло, напълнете джобчетата с лук, кашкавал и чушка. сложете и скилидки чесън. Аз пекох месото в стъклена тава, което покрих с фолио.
Ако имате останала марината, не пропускайте да я сложите в тавата и да залеете месото с нея, нищо, че сте го напълнили с плънка.
Покрийте тавата с фолио и отгоре, ако имате стъклен капак към тавата го използвайте.
Пуснете фурната на 150 градуса, изпечете го на бавна фурна, така месото ще се получи още по-вкусно. При мен печенето отне около 2,5-3 часа. вкусовете се смесват идеално, крайният резултат е повече от вкусен!
Поднесете месото с гарнитура от задушен зелен фасул, получава се перфектно.


Ароматно, вкусно и впечатляващо ястие подходящо за делник и празник.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !